Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
- rejestr korespondencji,
- ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odciskowe,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
- protokoły zebrań Rady Rodziców,
- składnica akt.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2019 poz. 1781)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 07-03-2024 - Edycja treści
- 11-05-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 73