Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
 - spis inwentaryzacyjny,
 - planowanie, sprawozdawczość,
 - rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
 - rejestr korespondencji,
 - ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odciskowe,
 - protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
 - protokoły zebrań Rady Rodziców,
 - składnica akt.
 
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2019 poz. 1781)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 07-03-2024 - Edycja treści
 - 11-05-2019 - Utworzenie treści
 
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 136
